het kleine vragen topic deel2

Alles wat niet specifiek bij 1 merk hoor
sendros

Re: het kleine vragen topic deel2

Bericht door sendros » wo 26 okt 2011, 17:54

Laagje vasaline op moeren en bouten helpt ook wel tegen vastroesten met die pekelzooi van de winter.
It should be simply plug&play,and not plug&pray

Hacking is like sex. You get in, you get out, and hope that you didn't leave something that can be traced back to you.

Wiegahh
Wanderer
brommobiel: Chatenet Media
en me scooter is Pgo t-rex50 van bj07 3wieler 2t

Bericht door Wiegahh » wo 26 okt 2011, 21:17

@ Fokke Sander en Frank ik heb slecht nieuws ontrend me versnellingsbak me deffrencel ligt er bijna uit dus er komt een moment dat ik stil sta :(
microcar pratic lyra van Wiegahh

willem1940
brommobiel: MEGA (aixam dochter), rood/grijze cabine, open aluminium laadbak, jaar 2007

Bericht door willem1940 » wo 26 okt 2011, 23:33

Wiegahh schreef:@ Fokke Sander en Frank ik heb slecht nieuws ontrend me versnellingsbak me deffrencel ligt er bijna uit dus er komt een moment dat ik stil sta :(
Daar zou ik niet "in afwachting" mee doorrijden.

:shock:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.

Wiegahh
Wanderer

Bericht door Wiegahh » wo 26 okt 2011, 23:37

ik aacht het niet af maar heb het geld er nu ook niet voor en hjn rijd nog dus dan laat ik hem niet staan

willem1940
brommobiel: MEGA (aixam dochter), rood/grijze cabine, open aluminium laadbak, jaar 2007

Bericht door willem1940 » do 27 okt 2011, 00:09

willem1940 schreef:
Wiegahh schreef:@ Fokke Sander en Frank ik heb slecht nieuws ontrend me versnellingsbak me deffrencel ligt er bijna uit dus er komt een moment dat ik stil sta :(
Daar zou ik niet "in afwachting" mee doorrijden.

Wiegahh schreef:ik aacht het niet af maar heb het geld er nu ook niet voor en hjn rijd nog dus dan laat ik hem niet staan
Doodzijn kun je nog eeuwen .... spaart wel uit maar niet op en via Gemengde Berichten word je niet eens echt beroemd.

Schrale troost ook dat we je hier zullen missen.

Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.

fokke
brommobiel: sinds 29 09 2009 ligier prima 1cil diesel luchtgekoeld bj 22-09-1989

Bericht door fokke » do 27 okt 2011, 05:12

Wiegahh schreef:ik aacht het niet af maar heb het geld er nu ook niet voor en hjn rijd nog dus dan laat ik hem niet staan
wieger denk dat ik wel onderdelen voor je versnellingsbak heb,tenminste als het een comex bak is.
zou er niet meer in gaan rijden draait alles kapot,bak er onder weg halen en in de revisie onderdelen die kapot zijn heb ik wel voor je,en krijg je van mij gratis.lijkt mij beter plan dan door rijden en alles in de bak kapot te laten draaien.(en zat er nog wel olie in de bak?had bij de aankoop nou direct maar bak olie ververst is wel beetje eigen schuld jammer,bak hoort bij 47000 km nog niet kapot te zijn.

Wiegahh
Wanderer

Bericht door Wiegahh » do 27 okt 2011, 07:08

@ fokke wij zijn er van uit gegaan het was vervangen omdat de vorige eigenaar zei dat hij net een beurt had gehad maar dat is anderhalf jaar gelden maar ja is niet anders . Anders bel ik je vanavond wel

Henk47
brommobiel: JDM ALBIZIA 2004 DELUXE, LIGIER NOVA PACK 500, PIAGGIO ZIP2T KAT 2011

Bericht door Henk47 » do 27 okt 2011, 12:29

Wiegahh schreef:@ fokke wij zijn er van uit gegaan het was vervangen omdat de vorige eigenaar zei dat hij net een beurt had gehad maar dat is anderhalf jaar gelden maar ja is niet anders . Anders bel ik je vanavond wel

Daar moet je nooit vanuit gaan als je iets van iemand anders hebt gekocht..
Men kan dat wel gezegd hebben, maar ga jij maar dan eens na of dat wel of niet gebeurd is.. Dan kan je beter 1 keer teveel doen, dan helemaal niet en alles in de verdommenis loopt. Voor dat beetje olie was je wellicht zo rond de 10 euro kwijt geweest 8 - 13 euro.. En schade kan zo oplopen tot 1300 euro..

Als ik iets van iemand anders hebt gekocht ga ik zo iets z.s.m verversen..
Dan heb je vanaf het punt dat je zelf ververst hebt ook echt het idee dat je dat echt zelf vervangen hebt..
Afbeelding

donvergeer
brommobiel: Microcar VIRGO III Luxe; 2001

Bericht door donvergeer » za 29 okt 2011, 21:59

Toen ik mijn varioringen er uit ging halen, kwam ik er achter dat de veer die in de poelie zit, wat speling heeft, dus dat hij een stukje los zit en heen en weer kan.

Wie weet wat het gevolg hiervan is, en ik denk dat het beter is als ik een nieuwe bestel toch, of is de afmeting hetzelfde zodat er alsnog speling tussen zit?

ronald boekel
brommobiel: Jdm titane

Bericht door ronald boekel » zo 29 jan 2012, 16:52

Bekende van me heeft een jdm titane.
Hij doet met een koude start altijd wat gas geven.
Is da slecht? Of is er dan iets kapot?

Gesloten