Vragen over Brommobiel

Alles wat niet specifiek bij 1 merk hoor
Plaats reactie
Dirky
brommobiel: geen

Vragen over Brommobiel

Bericht door Dirky » di 04 feb 2020, 20:40

Beste Mensen,

Ik heb wat aantal vragen over een brommobiel aangezien ik er eentje wil kopen.

1: Wat voor brommobiel moet ik kiezen en pas ik er wel in?
Ik ben zelf 2 meter lang.

2: Is het mogelijk om bij gewoone Autodealer een brommobiel te repareren? Of moet ik gewoon naar een brommobiel zaak (ivm dat meeste bedrijven ver van mij vandaan zijn. En alleen autodealers dicht bij zijn.

3: Waar moet ik naar kijken als ik een brommobiel koop?

4: Kan ik mijn brommobiel in achtertuin zetten :P Denk het niet maar vraag het wel haha.

5. Wat is het meeste duurste onderdeel van een brommobiel?

6. Zijn jullie nooit bang dat ze jullie brommobiel op de kant gooien of in brand zetten wat ik gelezen of gezien heb op youtube.

Bedankt voor het lezen en jullie tijd.

Mvg,

Dirk

Dirky

Re: Vragen over Brommobiel

Bericht door Dirky » vr 07 feb 2020, 15:28

Helaas nog geen reactie leeft deze forum nog wel?

Kareljansma40
brommobiel: dahaitsu cuore

Bericht door Kareljansma40 » wo 19 feb 2020, 06:39

1: Wat voor brommobiel moet ik kiezen en pas ik er wel in?
Ik ben zelf 2 meter lang.
-Ik zou als ik jou wat op zoek naar een enigzins aangepaste variant

2: Is het mogelijk om bij gewoone Autodealer een brommobiel te repareren? Of moet ik gewoon naar een brommobiel zaak (ivm dat meeste bedrijven ver van mij vandaan zijn. En alleen autodealers dicht bij zijn.
Sommige garages kunnen wel helpen, maar een scooter speciaalzaak is vaak een beter alternatief

3: Waar moet ik naar kijken als ik een brommobiel koop?
Dit is nogal een vraag, Ik geeft persoonlijk de meeste waarde aan vermogen van de motot en eventueel type batterij,helemaal bij electrische variant

4: Kan ik mijn brommobiel in achtertuin zetten :P Denk het niet maar vraag het wel haha.
Geen idee hoe je achteruit eruit ziet, dit is prive terrein dus zou geen probleem moten zijn

5. Wat is het meeste duurste onderdeel van een brommobiel?
Motorblok

6. Zijn jullie nooit bang dat ze jullie brommobiel op de kant gooien of in brand zetten wat ik gelezen of gezien heb op youtube.
Weet niet waar jij woont, maar zolang het niet in Duindorp is zou ik me hier niet teveel zorgen over maken. Zorg wel dat deze goed verzekerd is.

Dirky

Bericht door Dirky » wo 19 feb 2020, 21:04

Hey Kareljansma40,

Bedankt voor informatie, Ik heb best wel een groote tuin.

Helaas wel een huur huis, Maar ik heb wel brommerquad in de tuin die de regels niet hebt zoals brommobiel (Kan wel 20 grote Quads in me tuin zetten haha genoeg ruimte).

Ik lees dat brommobiel altijd moet geparkeerd zijn op parkeerplaats en niet op stoep natuurlijk, Daarom was de vraag als ik mischien in mijn achtertuin mag zetten.

Ik denk dat het eigenlijk niet moet uitmaken want het staat niet in iemand gezicht alleen de gras kan erwel aan haha.
Maarja mijn quad sloopt gras ook wel. Ik woon in gat van Enkhuizen best wel rustig kleine stadje mag ik zelf wel zeggen, Helaas all risk verzekering is erg duur <.< 177 euro per maand. Maar brommobiel kopen die gelijk mischien word gesloopt is ook niet handig maarja dat is kleine kans hangt van mensen af xD

Ik denk zelf aan:

Aixam crossover premium 2012
Roadline Pack Crossline
Microcar m.go 2 dci
Microcar MGo Highland
Mc 2 highland campus
Ligier X-too
Microcar MC1

Denk dat deze mijn lengte mischien aan kunnen, ivm met mij knie wil ik graag naar brommobiel en de quad gaat deur uit later omdat ie niet zo goed meer is :P

Mvg,

Dirky

Plaats reactie