ligier ambra

hier komen alle modellen van ligier
Forumregels
eerst kijken of er niet al een topic is voor het type brommobiel en als dat er niet is dan pas 1 maken
niet onnodig spammen maar alleen nuttige info
Plaats reactie
ligiertje
brommobiel: ligier x-too + aprilia sr ditech

ligier ambra

Bericht door ligiertje » di 05 mei 2009, 10:06

Afbeelding

Uitvoeringen
gls
glx

Meer weet ik niet.

De prijs is ongeveer 3000, Euro.
Laatst gewijzigd door DeGrijze op di 05 mei 2009, 14:54, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Taalfouten
Afbeelding
made by hofstay
hallo allemaal,als je wil voeg me ook maar toe op hyves http://frankbf2.hyves.nl/

randy
brommobiel: ligier prima - ligier ambra

Re: ligier ambra

Bericht door randy » za 19 nov 2011, 23:16

ik heb hier een ligier ambra gls 162 uit 1999 met een lombardini motor.
de motor komt in zijn vrij vol op toeren maar op de weg gaat hij niet harder dan 38. wat kan het probleem zijn? kan dat een probleem met de gewichten zijn? ik heb er op dit moment 190 gram in. hoeveel is dit origineel?

en waar kun je de brandstofpomp opdraaien? en eventueel andere begrenzers vinden?

mvg randy

bmdvl
brommobiel: ligier ambra bouwjaar 1997 ofzo

Re: ligier ambra

Bericht door bmdvl » zo 20 nov 2011, 10:44

hoii ik heb nog motorkap 2 deuren en achterklep voor een ligier ambra liggen verkoop ze voor 120 bij elkaar 1 deur mist aleen de binne 'bekleding er zitten elektrishe ramen in de deur die ik er eigneliujk uit wilde halen om in mijn ligier ambra gls162 tezetten maar dan moet ik me hele deur slopen * alle onderdelen zijn voor nieuwe model..... ik heb de oude vandaar dat t niet pas* grt bart ( bmdvl
i"m new to this stuf so if i sound stupid i'm sorry but in adveance tnx verry much to all who heleps me out :D

Plaats reactie