Rijeigenschappen Aixam Coupe GTi

Alleen aixam
rahimns
brommobiel: JDM City

Rijeigenschappen Aixam Coupe GTi

Bericht door rahimns » zo 09 aug 2020, 09:50

Afbeelding

Ik heb sinds vorige week een Aixam Coupe Gti uit 2015, hiervoor reed ik 6 jaar in een JDM Abaca. Nu had ik best wel wat verwacht van mijn nieuwe aanwinst met de naam GTi. Mijn JDM (beide diesels trouwens) reed als een trein. Trok lekker op en haalde bij normale weersomstandigheden makkelijk 52km/pu. De Aixam is op dat punt echt verschrikkelijk... hij kruipt bij een koude motor naar 30 en dan gaat hij heel langzaam richting de 45. Als ik het goed volhou wilt hij de 50 net aantikken. Maar dan heb ik al kramp in mijn rechtervoet.

Is dit normaal van deze brommobiel, verwacht ik er teveel van en was ik gewoon verwend met mijn JDM. En is er eventueel wat aan te doen. Hii hoeft van mij niet harder maar bij het optrekken zou ik wel wat meer power willen. Ik vrees nu al wat er gebeurt in de winter. Verder trouwens is het een topwagen van binnen en van buiten waanzinnig mooi en ook de wegligging is tig keer beter dan de JDM. Maar het weggedrag en uiterlijk gaat niet opwegen ten opzichte van de irritatie over de prestaties van de motor.

Plaats reactie