Vervangen koppakking
Vervangen koppakking
Hallo,
Ik wil de koppakking van mijn Ligier Ambra 162 vervangen.
Kan iemand mij vertellen waar ik vooral op moet letten en wat ongeveer de tijd is die hiervoor nodig is?
Alvast bedankt
Corné
Ik wil de koppakking van mijn Ligier Ambra 162 vervangen.
Kan iemand mij vertellen waar ik vooral op moet letten en wat ongeveer de tijd is die hiervoor nodig is?
Alvast bedankt
Corné
- megatruck
- brommobiel: Axiam
Re: Vervangen koppakking
Koppakking is gemakkelijk te doen als je als je alles heb zo als monemt sleutel nieuwe bouten voor de kop let op op dat hij weer op Tijd staat anders loopt hij niet meer dus ik geef je een raad mee laat het doen of vraag een monteur die het na zijn tijd kan doen het is opzicht geen nare klus maar je moet wel weten wat je doet
Mvg bert
Mvg bert

Rijden in een Erad is super

Megatruck.
Als je toch alleen de koppakking vervangt dan heb je volgens mij niets te maken met het op tijd moment van wat jij bedoeld van de distributie riem?
Als je toch alleen de koppakking vervangt dan heb je volgens mij niets te maken met het op tijd moment van wat jij bedoeld van de distributie riem?
-
- Wanderer
- brommobiel: aixam crossline super de luxe 2007
Het moment afstelling voor de kop bouten is belangrijk.
Ook de manier van aandraaien speeld mee!
Want je kunt niet zomaar ff de bouten vast draaien.
Er is een how to over geschreven hoe het hoord!
Ook de moment afstelling en niet te vergeten het veertje onder de deksel gaat nog wel eens mis!
Als je er geen kijk op hebt zou ik het uit besteden aan een bedrijf of monteur die vaker deze types Om handen heeft genomen!
Ook de manier van aandraaien speeld mee!
Want je kunt niet zomaar ff de bouten vast draaien.
Er is een how to over geschreven hoe het hoord!
Ook de moment afstelling en niet te vergeten het veertje onder de deksel gaat nog wel eens mis!
Als je er geen kijk op hebt zou ik het uit besteden aan een bedrijf of monteur die vaker deze types Om handen heeft genomen!
-
- brommobiel: E36
Bmw 325i Coupe
Bmw 323i Sedan
Bmw 328i Touring
Bmw 316i Compact
Neo's snor - Locatie: Broek in waterland / Amsterdam
- Contacteer:
Jawel.bert15 schreef:Megatruck.
Het betreft de Koppakking. En ik vermoed dat jij de kleppendeksel pakking bedoeld bert15

I Did It My Way!!!!
But if I go to hell then I hope I burn well!
PROUD TO BE MOD
Ok duidelijk