Aandrijfassen Erad Spacia 1991 met 505cc Lombardini

Alleen Erad
LordRowi
Wanderer
brommobiel: Erad Spacia 2005

Re: Aandrijfassen Erad Spacia 1991 met 505cc Lombardini

Bericht door LordRowi » do 18 sep 2014, 12:11

Ja klopt idd die heeft die nodig.

Beter hele erad kopen.
Maar moet het wel voor vrijdag weten.
Anders ruilen we de erad zaterdag in.
Getekend LordRowi...

PSN : LordRowi

Etten-Leur (Noord-Brabant)

megatruck
brommobiel: Axiam

Bericht door megatruck » do 18 sep 2014, 12:35

is me ook een prijs hoor
daar koop je geen ander auto je voor maar ja hij moet het zelfs weten wat hij doet maar voor die prijs wat jij vraag voor die erad is niet veel
en inruilen op een anders is ook niet echt een vet POT ik denk dat je je erad beter via een site kan verkopen dan van je meer er voor hoop ik

groet bert
Rijden in een Erad is super:P

Rolex
brommobiel: Brommobiel: Erad Spacia, bouwjaar onbekend (2005) maar vermoed '92

Bericht door Rolex » za 18 okt 2014, 12:30

Goededag allemaal. Bedankt voor het meedenken over de aandrijfassen.
Heb het probleem opgelost. Op een sloperij (onbekende in mijn buurt) voor brommo's staan 2 erads. 1 Ervan heeft/had half homokyneet, half kruis. Heb complete onderstel omgezet zodat de assen gewoon passen. Nieuw prijs doe ik het niet voor welke mij bekend is. Belachelijke prijzen voor brommobielen.
Heb 8 jaar lang een UNIMOG 404/s gehad, die kostte niks in vergelijking met brommo onderdelen. Betaalde voor de 2de hands assen van de ERAD 100 per stuk. Hahaha men hoeft geen belasting op een brommo te betalen maar compenseerd de prijs van onderdelen niet.
Heb nog o.a. gezocht naar complete uitlaat ERAD, niet gevonden behalve nieuw. Heb volgende ondergebouwd: voorstuk met flexibel van FIAT 500 en het achterste deel met demper van een FIAT punto. Loopt goed trekt goed en heeft een geluid van een subaru impreza WRC (als de impreza rustig langs komt). Kosten uitlaat per deel 10 euro in nieuwstaat

Onderwerp aandrijfassen mag gesloten worden

Gesloten