Het is nu wo 19 jun 2019, 23:49

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Grevac Eke 
Auteur Bericht

brommobiel: Crecav Eke
Antwoord met een citaat
Bericht Grevac Eke
Het was de bak 2tandwielen naar de kl... ik heb een ruilbak uit Lunteren gehaald zit er sinds gisteren onder draait prima maar nog wat lui maar dat gaat er wel uit het is een door hun gereviseerde bak met 7000 kilometer na de revisie toen is die auto in elkaar gereden en hebben ze hem ingeruild en de bak er uit gehaald met 6mnd garantie maar bedankt allemaal er was een tandwiel gebroken en dat heeft de zooi vernield.

di 14 jan 2014, 12:54
Profiel

brommobiel: Crecav Eke
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Grevac Eke
Bernard schreef:
Het was de bak 2tandwielen naar de kl... ik heb een ruilbak uit Lunteren gehaald zit er sinds gisteren onder draait prima maar nog wat lui maar dat gaat er wel uit het is een door hun gereviseerde bak met 7000 kilometer na de revisie toen is die auto in elkaar gereden en hebben ze hem ingeruild en de bak er uit gehaald met 6mnd garantie maar bedankt allemaal er was een tandwiel gebroken en dat heeft de zooi vernield.

Ondanks een positief begin, heb ik net weer de tegenslag, net toen ons autootje bijna klaar was en alleen de KM-teller aansluiting nog vervangen moest worden ging het mis met de ruilbak. tja ik raak er aan gewend als ik een nieuwe HD koop heb ik de serie met fabrieksfouten te pakken en kan ik weer terug bestel ik een onderdeeel krijg ik de melding dit is een nieuwere versie die past gewoon.....niet dus nu ook weer ik reed naar de mondhygieniste en kon de straat niet in ik rijd 50 meter achteruit draai mijn autootje en zet hem in de drive geen reaktie hij viel er niet in terug naar neutraal poot geheel van het gas nog 1x return werkt neutraal naar de drive en hij reed weer ja 20 meter tot de hoek een klap ik hing meteen ik de gordel bijna mijn hoofd door het vooruit en ik stond stil de motor liep nog maar toen ik uitstapte om te kijken wat er is (ik dacht ik ben op iets gereden of zo) maar ik hoorde een raar rinkel geluid onder de motorkap.
motor meteen uitgezet kap open was mijn difrentieel genblokeerd waardoor mijn aandrijfriem aan stukken is geslagen en mijn koppeling heeft gesloopt pas nog een vrijlooplager vervangen om problemen te voorkomen op de bak heb ik garantie die gaat gewoon terug maar de koppelingschade en de veertjes e.d. die ik nu weer moet vervangen zal wel weer voor mijn rek. komen wat een pech.
nu had ik wel wat rekening met eventuele kosten gehouden maar jaaa als hij straks weer klaar is heb ik ook alles wel gehad op de motor na maar dat is diesel dus zeer betrouwbaar.

ma 27 jan 2014, 12:19
Profiel
Wanderer

brommobiel: aixam crossline super de luxe 2007
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Grevac Eke
Ik denk als je aangeeft dat de bak schade heeft veroorzaakt dat hun wel tegemoet komen!
Gewoon eerst even bellen wat je ermee aan moet.
Misschien zijn ze behulpzaam om het netjes voor je op te lossen.
Laat maar weten!

wo 29 jan 2014, 13:59
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ]