Het is nu za 17 aug 2019, 15:34

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 versnellingspook aixam 400 
Auteur Bericht

brommobiel: aixam 400 2005
Antwoord met een citaat
Bericht versnellingspook aixam 400
deze week kwam mijn dochter thuis met de pook in haar hand hij was uit het plastichouder gegaan. nu hij er toch uit was heb ik de boel eens goed verstevigd was dat zwabberpookje al een tijdje zat. wat heb ik gemaakt:ten eerste een buisje gezocht met ongeveer de zelfde diameter als het onderste witte stokje van de pook. daarna de pook in de houder op de vloer gestopt en de afstand gemeten tussen hoder en pookknop en daarna pijpje op lengte gezaagt daarna buisje volgestopt met constructie lijm van de action en de pokk erdoorgedrukt.pook in de bankschroef met het pijpje rustend op de bankschroef en een nacht laten drogen.daarna een buisje met de diameter die op de zwarte keuzeschaklegelegenheid past.deze erom gemaakt en onderzoeveel ruimte vrij gelaten dat je de pook kanindrukken even een gaatje geboord en met de boor op zijn plaats ge houden. toen alles droog was de schakl elpook gepast en daarna me t bisom lijmkit de boel gelijmd 10 minuten en dat spul is droog a en schroeg door de buis en pook gemaakt zodat hij niet naar beneden zakt en het schakelen gaat verhinderen.nu alles inelkaar zit heb je een stevige pkko en gaat alles veel makkelijker in de versnelling zonder dat het pookje staat te zwabberen

ma 03 apr 2017, 15:59
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ]